Jumat, 28 Juli 2017

Lihat ini . Nuri - Darixdim (Karaoke)



Nuri - Darixdim (Karaoke)

https://www.facebook.com/Dj.Rhythmo

Monoton bayramlardan yoruldunuz?
Hər bayramda, yığıncağda eyni ssenari izləyirsiz?
Tədbirlər bir birinə bənzədiyindən artıq yadda qalan olmur?
Karaoke – əla çıxış yoludur!
“Karaoke by Dj Rhythmo” – Sizin bayrama xüsusi vurğu gətirməklə ünsiyyəti daha da isti, tədbirinizi unudulmaz və daha mehriban edəcək!
Sizin korporativ yığıncaq, party, banket hətta piknk də belə “Karaoke by Dj Rhythmo” ilə uğurlu və unudulmaz əyləncə olacaq.
Müəyyən bir yerdə bütün dostları toplamaq hər zaman mümkün olmur. Lakin dostlarınızla artıq toplaşdığınız yerə karaoke icarəsini sifariş etmək mümkün reallığdır.
Tel:+994502652066;

Sejak diupload pada 18 03 2015 - 23:56:51 Video ini telah dikunjungi sebanyak 201947 kali, Sebagian Penonton ada 1032 orang yang likes, dan Jumlah yang membenci Video ini adalah: 31. Video ini difavoritkan oleh 0 orang dan telah dikomentari sebanyak 29 kali, Video ini memiliki Panjang 4 Minute(s) 12 Second(s) , masuk dalam Kategori Film & Animation0

Video yang berjudul Nuri - Darixdim (Karaoke) dipublikasikan oleh Channel Valeriy Jabarov dengan Channel ID UCtD1miZMbzJJD2S66cpWBjA pada 18 03 2015 - 23:56:51

Video Terkait Video Nuri - Darixdim (Karaoke)

  • ViCi Karaoke Online 1
    ViCi Karaoke Online 1


  • Nuri - Darixdim (Karaoke)
    Nuri - Darixdim (Karaoke)
    Nuri - Darixdim (Karaoke) https://www.facebook.com/Dj.Rhythmo Monoton bayramlardan yoruldunuz? Hər bayramda, yığıncağda eyni ssenari izləyirsiz?

  • Karaoke Phố Núi
    Karaoke Phố Núi
    Kênh Karaoke Nhạc chế - Nhóm Phố Núi.

  • Nuri - Darixdim (Karaoke)
    Nuri - Darixdim (Karaoke)
    Nuri - Darixdim (Karaoke) https://www.facebook.com/Dj.Rhythmo Monoton bayramlardan yoruldunuz? Hər bayramda, yığıncağda eyni ssenari izləyirsiz?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Berita laptop Harga Laptop Murah Berkualitas dan Terlaris

Harga Laptop Murah Berkualitas dan Terlaris – Laptop kini ini menjadi kebutuhan wajib diberbagai bidang. Mencari atau membeli laptop yang s...